3 Mayıs 2011 Salı

ÖZEL TASARIM DİŞÇİ PASTASI




5 yorum:

zeynep -ipek butik pasta 3 Mayıs 2011 01:30  

Denizcim,yine harikalar yaratmışsın
ellerine sağlık canım.
sevgiler..

KURABİYECİCİ 3 Mayıs 2011 01:48  

Adaşım merhaba ben geldim .Dilerim bir daha kararmayızda bu kadar ayrı kalmayız.Bende bir daha başımıza gelmeden kurabiyecici.com oldum artık.Sayfaya girer girmezde senin güzellikleri gördüm içim açıldı akşam akşam hangi birine yazıyım hepsi birbirinden harika olmuş ellerine kollarına sağlık

Şenay- Doğam 3 Mayıs 2011 09:43  

Bunun bir pasta olduğuna inanamıyorum :) Şahaser bu..

deniz 3 Mayıs 2011 12:53  

Kızlarr ,çok teşekkürler güzel yorumlarınız için,öpüyorumm

Kurabiyecici umarım tekrar kapanmaz yeni site daha güzel işler getirsin inşallah

Nilgün Komar 4 Mayıs 2011 15:19  

pasta demek az gelir buna! sanat eseri! heykel! canlo fotoğraf! böyle uzar gider!!!