6 Mayıs 2011 Cuma

AİLE YEMEĞİ PASTASI




9 yorum:

kalpkurabiye 6 Mayıs 2011 09:26  

adaşım:)
kutluyorum seni..
her bir çalışmanda yeniden hayran oluyorum:)
harikasın..
mutlu günler dilerim canım:)

Unknown 6 Mayıs 2011 10:12  

Denizcigim sahane sahane olmus... Ellerine, emeklerine saglik...
Sana birsey danismak istiyorum... Benim James Bond figürlü bir pasta yapmam lazim... Daha önce hic figür calismadim ama yapabilirim saniyorum.. Bu konuda bana birkac tip verebilir misin? Mesela figür 10 cm. büyüklügünde olacak ve ayakta duracak... 3D yani... Smokini gövdeyi yaptiktan sonra gercek bir ceket-pantolon gibi mi yapip giydiriyorsun... YOksa ilk calismayi ceket veya gömlek gibi mi yapiyorsun... Bana vaktin olursa bir mail atabilir misin? Adresim; big@rue.net Sevgilerimle Filiz, Münster

Nilgün Komar 6 Mayıs 2011 10:49  

muhteşemmmmmmmmmm

ruşyena 6 Mayıs 2011 11:05  

belli ki çok emek verilmiş... değmiş doğrusu... süper.

bir dilim bir tutam 7 Mayıs 2011 22:31  

Sevgili Deniz....
Biraz evvel 3.Almanya blogcular toplantidindan ayrildim...Sevgili arkadasim Filiz bizlere senden bol bol bahsetti..Eve gelirgelmez hemen ilk isim tabiki seni ziyaret etmek oldu...
Yani sunu söyleyebilirmki bahsettigi kadar varsin..Pastalarin cok güzel...Cok özel..Cok degisik..Ellerine ve gönlüne saglik...Seni hemn izlemeye aliyorum...

Berlinden sevgilerimi yolluyorum...

KURABİYECİCİ 7 Mayıs 2011 23:05  

Sen çok yaşa emi ellerine kollarına sağlık .Bir şey dikkatimi çekti yüzler resim sanıyorum sipariş verenlerin resimlerimi çok merak ettim birde prinç kağıdamı çıkardın cevaplarsan sevinirim tekrar ellerine sağlık

deniz 7 Mayıs 2011 23:12  

Serap çok teşekkür ederim..Ben seni ve çok keyifli blogunu izliyordum zaten:))Çok mutlu oldum hoşgeldin

deniz 7 Mayıs 2011 23:14  

Kurabiyecici çok saol canım..Evet doğrudur insanların yüzü bizzat kendileri.O akşam kutlanan partideki insanlar ve hatta masada oturma düzenleri bile pastadaki ie aynı idi:))Masa ve renkleride ,evdeki masa ile aynıydı..

Çok sevgiler

nihal değer 9 Mayıs 2011 10:48  

Deniz herzamanki gibi harikalar yaratmışssın . Detaylar muhteşem . figürlerinin suratlarına bittim. Tek tek itinayla fotoğraflarını yapıştırmışsın .
Ellerine sağlıkk