18 Mayıs 2011 Çarşamba

EMEKLEYEN ÇAKIL PASTASI VE ÇAKIL BEBEK




Her aşamasında heyecanlandığım fakat bir o kadar da zevk aldığım emekleyen Çakıl pastası..Gerek heyecandan gerekse Bursa ya yapacağı yolculuktan dolayı erkenden uğurladığım pastanın fotoğraflarını çekemedim.Resimlerden de anlaşılacağı gibi gece buzdolabında çektiğim resimleri ve Çakıl bebeğin annesi Simge hanım ın gönderdiği fotoğraflarla karşınızda ÇAKIL pastası..Simge hanım aynı zamanda http://www.calisangebe.com/ sitesinin yazarı.Ziyaret etmenizi kesinlikle tavsiye ederim.

11 yorum:

Unknown 18 Mayıs 2011 04:04  

Ellerine saglik. Cok guzel olmus...

sevgiler

Unknown 18 Mayıs 2011 18:11  

Denizcigim sahane olmus bu pasta... Ellerine , emeklerine saglik... O kafayi nasil tutturdun öyle...???

Ozlem 18 Mayıs 2011 18:15  

Harika olmus ellerinize saglik. Ama bir iki seyi merak ettim. Birincisi pastayi neden buzdolabinda tutuyorsunuz? Sekerhamuru buzdolabindan cikinca terleme yapmaz mi? Ikincisi de boyle guzel bir pasta taa bursa ya nasil saglam birsekilde ulasti ? Bu tasima isi en merak ettigim husus. Ben arkadasima pasta yaptigim zaman pastayi 5 dk uzakliktaki evine goturene kadar ne cekmistim ;) sevgilerle byy

deniz 18 Mayıs 2011 18:48  

Münster selam canımm;Teknik detayları ile oldukça zorlayan bir pastaydı aslında..Fakat herşeye değer:)))

Özlem;

Bu havalarda bir sorun olmuyor terleme gibi.Fakat bunda şeker hamurunun da kalitesinin ve yapısının çok önemli olduğunu düşünüyorum..Detay için bana debedil@gmail.com dan ulaşabilirsin

Sevgilerrr

Cakeinn 19 Mayıs 2011 11:20  

Deniz cim muhteşem olmuş Çakıl Bebek eline sağlık.Evet sen bu işin teknik kısmınıda hallettin :) uzman oldun:) tebrik ederim cnmmm öpüyorumm

Bayram Kombesi 19 Mayıs 2011 14:38  

Canim, dun Simge' nin blogunda gordum bayildim. Ama sen onu dolapta nasil sakladin? benim bildigim seker hamuru dolaba girince eriyor? Ellerine emeklerine saglik harika olmus.

deniz 19 Mayıs 2011 15:05  

Konbecim selamm;

Çok teşekkür ederim yorumun için..Şeker hamurunu ,konusunda oldukça iyi markadan kullanıyorum ve çok memnunum fakat evde yapılanlar nasıl tepki veriyor gerçekten fikrim yok..Detay istersen mail atabilirsin

Çok sevgiler

thefanoftastyfoods 19 Mayıs 2011 18:53  

merhaba,
Ben çakıl'ın babasıyım.
Gerçekten de büyük sükse yarattı pastanız,
Simge sizinle görüştükten sonra en ufak bir acaba ve soru işareti olmadı,pasta konusunu sorunsuz olarak sonlandırdığımzı o kadar iyi biliyorduk ki !!
Bize bundan sonra insanlara partide güzel zaman geçirtmek düştü.
Kızımızın ilk partisinin en önemli kısmını hiç tasa etmeden ve düşünmeden size emanet etmek bizim birçok şeyi daha rahat yapmamızı sağladı.

Ellerinize sağlık.

deniz 20 Mayıs 2011 01:56  

Merhaba Bulut Bey;

Bana güvendiğiniz için bende çok ama çok teşekkür ederim.Çakıl a çok güzel mutlu yaş la dilerim..

Yorumunuz beni gerçekten çok mutlu etti

Sevgiler

emel 23 Mayıs 2011 17:21  

ayyy bayıldım ben bu pastaya!! ama nasıl yaptığını sormayacağım bile :))))))))

nihal değer 24 Mayıs 2011 08:56  

Çok emek gerektiren zor bir pasta. Bunu muhteşem bir şekilde gerçekleştirmişssin Deniz. Ellerine sağlık