11 Kasım 2010 Perşembe

TATLI KÖPEK BETY PASTASI



Betül hanım ın oğlu Emir in 2.yaş doğum günü pastasını, en sevdiği oyuncağı yani köpeği Bety şeklinde yaptık.Ben fotoğraflayamadığım için Betül hanım dan rica etmiştim pastanın resmini.Bu kez doğum günü çocuğunun pastayı gördüğü andaki tepkisi ile yayınlıyorum bu pastamı.Betül hanım çok teşekkür ediyorum,Emir e mutlu sağlıklı bir ömür dilerim.

Bu arada Aslıhan ile birlikte düzenlediğimiz yarışmamızın kazananı belli oldu.Zehra Yıldız.Kendisini çok tebrik ediyorum ve hediyesini en kısa zamanda hazırlamak istiyorum.Bakalım nasıl bir pasta hayal etmiş?Merakla bekliyorum:)

23 yorum:

sarımutfak-hande 11 Kasım 2010 11:09  

çok güzel bir pasta olmuş insan yemeğe kıyamaz ellerine sağlık

touch the sky 11 Kasım 2010 11:32  

bebeğinizin doğum günü kutlu olsun ben de oğlumun 2.yaş pastası için tema arayışındayım :)
ellerinize emeğinize sağlık.

Nehire 11 Kasım 2010 11:37  

Ne kadar sanatsal,ellerinize sağlık.Kesinlikle kesmeye kıyamazdım.Sevgiyle kalın...

Tombul Peri - Sıla 11 Kasım 2010 11:40  

Deniz yine çok güzel olmuş. Her bir tüy ayrı ayrı kondurulmuş. Acaba ne kadar zaman harcadın bu pastaya? :)
Ellerine sağlık
Sıla

deniz 11 Kasım 2010 11:49  

Handecim çok teşekkürler,güzel yorumun için

touch the sky,2 yaş erkek çocukları için en sevdiğim modeller arasında;Korsan gemisi,tren thomas var..Belki fikir olur:)

Nehire,çok saol güzel yorumuna teşekkürler.Buraya sadece kur teşekkür yazıyorum ama o kadar mutlu oluyorum ki yazılan yorumlara:)

Sılacımmm,
Aynen öyle köpeğin tüylerini tek tek elde yuvarlayıp yaptık gerçekten..Uzuuuunnnnca saatler sürdü..Özledik Batuşuda senide ,öpüyoruz:)

Unknown 11 Kasım 2010 13:03  

Çok şirin bir pasta olmuş :)
Daha önce benzerine bile rastlamamıştım..
Çocukların çok hoşuna gitmştir muhakkak..
Yavrunuzun ikinci yaşı kutlu olsun.
Allah,sağlık,sevgi,mutluluk ve neşeyle nice yıllara ulaştırsın..Sevgilerimle...

deniz 11 Kasım 2010 13:35  

Zeliha çok çok teşekkür ederim güzel yorumun için..
Betül hanım a ileteceğim güzel dilerlerini:)

Sevgiler

Sevilsen Ergeç 11 Kasım 2010 14:06  

Harika olmuş, çok şirin gerçekten. Ellerinizesağlık.
Sevgiler...

pie kurabiye 11 Kasım 2010 15:12  

Deniz bu köpek harika.Bayıldım.Ellerine sağlık.Galiba asla cesaret edemem böyle birşey yapmaya.

Deniz Bilgi 11 Kasım 2010 16:18  

yine supersin! 3D pastalarına bayılıyorum!

deniz 11 Kasım 2010 17:49  

Sevilsen,çok teşekkürler

Pie Kurabiye,bence çokda güzel yaparsın istersen:)

Denizcim çok teşekkürler.Bloguna uğradım son yaptıklarını çok beğendim gerçekten ellerine sağlık

Sevgiler

sarımutfak-hande 15 Kasım 2010 13:02  

çok teşekkür ederim sizede iyi bayramlar sevgiler

dokuzuncubulut 15 Kasım 2010 14:30  

Çok çok mükemmel ve bir o kadar da sevimli bir pasta olmuş.
Ellerinize, emeğinize sağlık olsun.

İyi bayramlar, sevgiler.

deniz 15 Kasım 2010 15:29  

Dokuzuncubulut,
Çok teşekkür ederim,beğenmene çok sevindim:)

İyi bayramlar

Çok sevgiler

Hande,
Tekrar iyi bayramlar

deniz 15 Kasım 2010 22:04  

Bayram kombesi çok teşekkür ederim seninde bayramın mübarek olsun.

Herkese iyi bayramlar diliyorum

Sevgiler

Nur Vural 16 Kasım 2010 09:51  

Pastalarınız çok güzel görünüyor. Daha önce neden keşfetmedim bu bloğu ben.

Mutlu bayramlar:))

Zehra Gürgen 16 Kasım 2010 15:52  

Denizcim harika olmuş pasta, ama o pastayla karşılaşma anı varya gerçekten harika bir fotoğraf !

Biz de kızımla senin ve güzel kızının bayramını kutluyoruz.
sevgiler canım

deniz 16 Kasım 2010 15:58  

Kakao bulutları gelmiş bloguma ne güzeelll..

Teşekkürler,iyi bayramlar

deniz 16 Kasım 2010 16:13  

Zehracım , çok teşekkür ederim.
Herşeye değer o fotoğraf.Öyle hoşuma gitti ki görünce anlatamam:)

mintinin dünyası 17 Kasım 2010 00:46  

mübarek kurban bayramını en içten dileklerimle kutluyor sevgilerimi bırakıyorum arkadaşım...
kurbanlarımızın kabul olması dileğiyle mintiden mutlu bayramlar....

deniz 17 Kasım 2010 01:11  

Teşekkür ederim Minti,bende bayramını kutluyorum canım.
Sevgiler

nihal değer 24 Kasım 2010 15:27  

muhteşem bir pasta olmuş hem de gerçekten çok emek harcanmış. Ellerinize sağlık.

deniz 24 Kasım 2010 19:41  

Nihal hanım,çok teşekkürleeerrrr..