21 Şubat 2012 Salı

BJK STADI PASTASI



2 yorum:

Unknown 21 Şubat 2012 12:07  

Denizcigim, koyu bir Besiktasli olarak bu pastaya bayildim... Tüm pastalar harika ama bu benim hislerime daha bir hitap ediyor sanki..::))

ÇAK Çikolata ve Pasta 6 Nisan 2012 16:04  

Deniz Hanım merhabalar, Benim bir müşterim sizin web sitenizdeki bu pastayı görmüş beğenmiş ve benden bir benzerini yapmamı istedi. Birkaç değişilkil yapmaya çalıştım ama tabi yinede pasta benziyor bu nedenle web sitemde sizin bloğunuzun bu pastanın bulunduğu adrese link verdim ve sizin tasarımınız olduğunu belirttim. Etik açıdan mutlaka size bildirmem gerektiğini düşünerek size bu yazıyı yazdım. Tasarımınız için teşekkür ediyor, güzel çalışmalarınızın devamını diliyorum. Yazı bu adreste http://www.cakcikolatavepasta.net/2012/04/besiktas-stadyumu-pasta.html Sevgiler