4 Mart 2011 Cuma

AUDİ R8 PASTASI VE MICKEY MOUSE PASTASI



 Buse hanım ın arkadaşı için sipariş Audi pastası.
Sevgili Evren hanım ın oğlu Bora nın doğum günü pastası,Mickey mouse kafası,vücudu,bacakları ve önündeki hediye kutusu kısacası tamamı pasta.Pastaya eşlik eden mickey mouse kurabiyelerinin resimleri çekilemedi ama çok beğenildi.Bora ya sağlıklı mutlu yaşlar diliyorum.

Aslında çok keyifsiz ve tatsız günler geçiriyoruz tüm blogspot kullanıcıları olarak, konu hakkında çok fazla yorum yapmak istemiyorum , yapılan yanlışlığın ve haksız engellemenin bir an önce düzeltilmesini diliyorum

10 yorum:

Limon çiçekleri 4 Mart 2011 20:44  

Bu nasıl bir maharettir böyle yaaaa...Ellerinize sağlık.

deniz 4 Mart 2011 21:17  

Limon çiçekleri ;

Çok teşekkür ederim bu yorum çok iyi geldi bana,öyle keyifsizim ki bloglara erişim yasağından dolayı,bir yolunu bulup pasta ekledim ama yorum beklemiyordum fakat senin yorumun gelince çok mutlu oldum,tekrar teşekkürler

Sevgiler

Unknown 4 Mart 2011 23:26  

Arabaniz cok guzel olmus. Ellerinize saglik.

deniz 4 Mart 2011 23:47  

Selen hanım;

Çok teşekkür ederim sizin pastalarınızda öyle

Unknown 5 Mart 2011 00:30  

Begenmenize sevindim. Inanin ictenlikle soyluyorum pastalarinizin herbiri digerinden guzel. Konseptiniz cok hosuma gitti. Basarilarinizin devamini dilerim.

Selam ve sevgi ile..

deniz 5 Mart 2011 00:43  

Tekrar teşekkür ediyorum,umarım birgün karşılaşma fırsatı bulur ve tecrübelerimizi paylaşırız:)Yolunuz açık olsun

Unknown 5 Mart 2011 00:57  

Insaallah. Cok memnun olurum sizi tanimaktan.

zeynep -ipek butik pasta 5 Mart 2011 06:26  

Denizciğim,her zamanki gibi çok güzeller canım...

Magia da Inês 9 Mart 2011 13:52  

Amiga,
Que lindo!
Um lindo dia!
Beijos.
Brasil
°º♫ ღ°º
♥°

birdamlacıkyağmur 14 Mart 2011 22:15  

Gerçekten çok yeteneklisiniz
Ben de sizi tebrik ederim
Bir arabanın kontürlerini böyle ustalıkla 3 boyutlu hale getirmek tasarımcılarının bile zorlandığı bir şeydir eminim.