15 Şubat 2011 Salı

SEVGİLİLER GÜNÜ PASTALARI

 Sevgili Seda nın siparişi olan at pastası hem sevgililer günü hemde eşi nin doğum günü kutlaması içindi.Seda nın blogunu ziyaret etmenizi tavsiye ederim,lütfen buradan buyrun:)Aynı zamanda Mia posta daki keyifli yazıları içinde buraya lütfen
Piknik yaparken çimenlerin üzerinde uyuyakalan sevgililerin aynı rüyayı görmeleri üzerine tasarlanan rüya pastası:)
 Bu pasta benim için çok özel ve anlamlı pastalardan birisi çünki sevgili İpek hanım ın sevgilisinden aldığı evlilik teklifine şahitlik etti.İpek hanım öyle güzel öyle anlamlı bir mesaj attıki bana nasıl mutlu olduğumu anlatamam.Sonsuz mutluluklar diliyorum İpek hanım,umarım çook mutlu olursunuz:)
 Yine İpek hanım ın bu kez  annesi için sipariş ettiği sevgililer günü pastası.

Puzzle kalp pastası ise Sevgili Seda hanım için hazırlandı.Sevgililer gününüz kutlu olsun Seda hanım.Sevgiler

21 yorum:

KURABİYECİCİ 15 Şubat 2011 02:06  

Adaşım ne ettin sen ya bunlar ne güzel şeyler böyle.Nal detayı bir harika.Aynı rüyayı görenler şahane hele anne pastasındaki sade kusursuz güzellik ne diyim ellerine kollarına aklına sağlık.Puzzle da bir harika olmuş maşallah diyorum

mine 15 Şubat 2011 04:32  

ellerine sağlık ne kadar şeker olmuş hepsi

pie kurabiye 15 Şubat 2011 10:12  

Deniz,bayıldım bayıldım hepsine.ellerine sağlık...

emel 15 Şubat 2011 10:26  

yine müthişsin denizcim, ellerine sağlık. bir at sever olarak, atın detaylarına bayıldım!!!

Bugday Tanesi 15 Şubat 2011 10:45  

Ay, aman, üfff, vayyy diye diye bir hal oldum. Çook güzel hepsi.

kalpkurabiye 15 Şubat 2011 13:22  

Denizciğim, adaşımm harikalar yaratmışsın:)
aşk yolundaki sevgililere bayıldım:)
ellerine sağlık..
sevgiler Adaşından:)

nazlı 15 Şubat 2011 16:22  

oyoyoy süperler valla bayldımm..ellerine saglık

zeynep -ipek butik pasta 15 Şubat 2011 23:40  

Denizciğim,hepsi çok güzel olmuş ellerine sağlık canım.

deniz 15 Şubat 2011 23:49  

Herkese merhabaaa;

Çok teşekkürler güzel yorumlarınız için,çok iyi geldi:)

Umut 15 Şubat 2011 23:57  

Ben de ne zamandır yeni bir pasta bekliyordum, pastalar geldi. Harikalar yine. Ellerinize sağlık :)

deniz 16 Şubat 2011 00:03  

Umut;

Çok teşekkürler,
Başıma geleni sorma,yayınlanmayı bekleyen bütün pasta resim albümüm geri gelmemek üzere silindi bilgisayardan:( Çok çok üzgündüm yeni kendime geliyorum ve çıkarılan ders:Mutlaka düzenli olarak bilgilerini yedekle...

Kurbiş Pasta ve Kurabiye Tasarım Evi 16 Şubat 2011 17:37  

cok shik, cok emek verilmis, ellerinize sağlık...

deniz 16 Şubat 2011 19:03  

Merhaba Kurbiş pasta;

Hoşgeldiniz,çok teşekkür ederiimm

pastacilaz 17 Şubat 2011 16:49  

Deniz hanım sizi yeni keşfettim ve bayıldım nasıl pastalar onlar ya bakakaldım...gerçekten çok estetik hepsi çok maharetlisiniz ellerinize sağlık....

Unknown 18 Şubat 2011 00:03  

bunlar pasta olamaz!!!! bunlar sanat eseri, bende araba pasta yaptım diye yayınlıyorum utanmadan:)))valla çok imreniyorum bunları görünce ama sanırım bununda eğitimi vardır, mutlaka yetenekte lazım, hayalgücüde şart, sanırım hepsi sende fazlasıyla var
ellerine emeğine sağlık sevgilerimle

deniz 18 Şubat 2011 00:18  

Pastacılaz;
Muko;

Çok teşekkür ederim,çook tatlısınız ve naziksiniz

Sevgiler

Not:Muko ,kendine haksızlık etme,kremalı kaplamada hç kolay değil bence gayet güzeldi araba pasta

Umut 18 Şubat 2011 16:06  

AA inanmıyorum. Çok üzüldüm. Başıma gelse kaç gün kendime gelemem ben de. Bundan sonra 3-5 yere yedekle mutlaka kaçırmayalım biz de görsel şölenleri :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş 24 Şubat 2011 11:37  

eşim için çok önemli bir haftaydı, kayınpederimin bypass ameliyatı öncesi hepimize güzel bir moral, keyifli bir ağız tadı oldu. her gören bayıldı, tadan daha da bayıldı. ne yalan söyleyeyim, ben içinin bu kadar lokum gibi olacağını beklemiyordum. aşık olduk aşık! hatta ertesi gün, sabah aç karna pasta yedik! atlara düşkünüz ya, bol bol fotoğraflarını çektik:)

hem sevgililer günü, hem eşimin doğum günü için daha iyi bir jest düşünemezdim, her şey için çok teşekkür ederim deniz'cim. ellerine ve emeğine sağlık!

deniz 24 Şubat 2011 12:21  

Sedacım;

Çok çok geçmiş olsun,umarım baba şimdi iyidir?Beğendiğine çok mutlu oldum ama çoook.Bende teşekkür ederim herşey için

Sevgiler

Unknown 13 Nisan 2011 15:41  

Deniz Hanım pastalarımı yeni gördüm :)
İnanılmaz pastalardı goruntusunu zaten anlatmama gerek yok lezzetleri de mukemmeldi.
Ayrıca uğur getirdi bana evlenme teklifi aldım ve ömrüm boyu sizi hatırlıcam bu sayede :) Nezaman evlenme teklifini anlatsam sizi de anlatıyorum.. Çok büyük bi hatırasınız benim için.. İşşalla düğün pastalarımı kutlamalarımızı da sizinle yaparız. Tekrar binlerce teşekkürler..

deniz 13 Nisan 2011 16:14  

Merhaba İpek hanım;

Nasıl mutlu oldum yorumunuzu okuyunca anlatamam..Bende her fırsatta bunu anlatıyorum ,beni inanılmaz mutlu etmişti o gün gönderdiğiniz mesaj:)

Bende sizi hiç unutmayacağım ve eşi benzeri olmayan bir düğün pastası yapacağımdan da emin olabilirsiniz...